Selasa, 12 April 2011

Mossad?

Pernahkah anda mendengar atau terdengar perkatan MOSSAD? Di sini saya beri gambaran umum berkenaan Mossad dan yang paling penting anda perlu tahu apa itu Mossad.

Mossad adalah organisasi terorisme dibelakangi jewish/israel di seluruh dunia. Mossad mempunya biro khusus untuk menggarap Negara-negara yang mempunyai populasi penduduk Islam yang besar. Antara aktivitinya adalah mengkambing hitamkan umat Islam dalam setiap kemusnahan yang berlaku, jenayah-jenayah dunia, kemunduran negara, sikap dan sifat tertutup.

Lambang Mossad :





"Bekas ketua Mossad, Mossad Meir Dagan percaya pemerintah Arab tidak bersatu khususnya Mesir, Jordan, Syria dan Lubnan".(BHarian, 12 April 2011).



Meir Dagan, Bekas ketua Mossad



Benjamin Netanyahu,Perdana Menteri Israel(nak muntah lah tengok muka)



Shimon Peres, President Israel(bersedia untuk menembak mukanya dengan C4)

Tidakkah hal di atas membuka ruang bagi mereka untuk memecah belahkan lagi umat Islam dunia? Dan pernahkah anda terfikir revolusi yang berlaku di negara-negara Arab sekarang antara strategi dan perbuatan mereka untuk menghancurkan dan memecah belahkan umat Islam sekarang? Yang pasti apa yang berlaku di tanah arab sekarang adakah masih dibawah perkiraan mereka? walaupun perancangan awal dan langkah yang diambil berpunca dari mereka, agaknya...

0 ulasan:

Catat Ulasan